top of page

Květen odchází a červen přichází


Poslední květnový týden se nesl v módu vycházek do přírody, kreativity a práce. První červnový týden zase fyzickým aktivitám, praktičnosti a pracovnímu nadšení.

V pondělí jsme slavili narozeniny naší paní ředitelky v práci. Takže nejen že jsme si pochutnali na výborném domácím krtkově dortu, ale obecně se nesla celou budovou povznesená nálada. Odpoledne jsme si vyrazila na malou procházku na Kokeš.

V úterý jsem měla kreativní chvíli, tak jsem si malilinko kreslila. Nebo spíše vybarvovala, protože mám takové pěkné a originální černobílé omalovánky určené k barevnému obtahování kontur. Takže je to takové jiné vybarvování.

Ve středu jsem si vyrazila na trochu delší odpolední výlet, a to až na rozcestí Nad skálami a přes Voštinovou skálu zpět. Takže jsem po vrstevnici obešla celé Městské skály, kdy mi ujít oněch dvanáct kilometrů trvalo asi tři hodiny. Byl to pěkný malý výlet na to, že jsem chtěla být za chvíli po odchodu zpátky.

Ve čtvrtek jsem byla cvičit a nějak mi to nešlo. Nechtělo se mi a vůbec nás tam opět bylo málo. Ale jsem ráda, že jsem šla. Vždycky mě to nabije a rozproudí. Akorát někdy zastavit hlavu od přemýšlení je těžké.

V pátek jsem jela do Olomouce na školení k dělání webu. Takže to je věc, která mě jednak nadchla, a které navíc věnuji teď téměř veškerý pracovní čas. Školení bylo skvělé, lektor příjemný, káva dobrá, a navíc to bylo efektivní. Tak se mi to líbí.

V pátek jsem vyrazila s kolegyňkou a kamarádem tanečníkem na Slavnosti města Šumperka. Chvíli jsme seděli v parku u sovy a poslouchali hudební program. A pak vyrazili na pizzu k večeři, a ještě chvíli v Pavlínině dvoře vydrželi poslouchat tamní hudební program. Ale pak jsem už byla moc unavená, takže ještě před hlavním programem šla domů.

Víkend se pak nesl prací na zahradě a kolem domu. Usazování nádrže na vodu, přenášení kamenů, trhání plevele, sázení paprik a rajčat a zalévání. Večer jsme si pak za odměnu udělali domácí grilování a zvládla jsem se i jít podívat na ohňostroj.

Další týden jsem v úterý cvičně na zahradě stavěla stan, abych jej měla připravený na víkend. Zbyl mi čas i na nějaké další procházky po přírodě v okolí. A ve středu jsem vyrazila na cyklovýlet. Nikam daleko, jenom k zámku Velké Losiny a přes maršíkovský kopec zpět domů. Ale na začátek sezóny to stačilo a jelo se mi dobře. Moc se mi totiž líbí, že je konečně pěkné počasí a dá se už konečně zase být delší dobu venku.

Také jsem objevila nové menu dovážkové služby s indickými pokrmy, kdy jsem hned musela vyzkoušet novinku v podobě vietnamských rolek se zeleninou. Byly výborné.

A ještě nesmím zapomenout, že se ze mě stala paní oponentka prací vyšší odborné školy. Kdy jsem letos psala posudek na jednu práci. Doufám, že mě její autor nebude za to nenávidět, ale ostatně mě jako oponentku chtěl sám…


bottom of page