top of page

Když něco končí, něco jiného začíná


Tento týden píši příspěvek ještě před tím, než bude kalendářní konec týdne. Ale je to proto, abych jej zase nemusela dohánět po týdnu. A to proto, že tímto týdnem se uzavřelo mé působení v mé současné pracovní pozici. Budu si teď užívat týden volna, a od července nastupuji jinam. Takže chci vše uzavřít i sama v sobě, svých myšlenkách a tím pádem i tady.

Jak jsem již napsala, pátek byl posledním dnem mého působení v mém, již minulém, zaměstnání. Naznala jsem totiž, že je čas se posunout dál. Profesně, osobně, životně. A tak jsem celý týden dotahovala pracovní věci, které bylo potřeba před mým odchodem dokončit. A hlavně zacvičovala svou náhradnici. Takže jsem spoustu času věnovala jejímu zácviku, ukázkám toho, co jí čeká, seznamováním s pracovní náplní, zvyky i kolegy.

V úterý jsme šli hned po práci s kamarády slavit maturity, a vyvinul se z toho spontánní výlet na rozhlednu Brusinku. Bylo to krásné odpoledne i večer (protože ano, přišla jsem až v deset hodin večer) a moc děkuji těm dvou bláznům, kteří se na to nechali ukecat. Super akce!

Ve středu jsme vyrazily s mamkou na kola se trošku vyvětrat, protože předpokládaný déšť do Šumperka nedorazil, ale i tak bylo trošku chladněji, takže se nám jelo příjemně.

Čtvrtek byl mým posledním celý dnem v práci, takže jsem pozvala kolegyňky na oběd. Bylo to výborné. A navíc mně holky překvapily krásnými náušnicemi, náramkem a přívěskem. Moc děkuji. Jste zlaté, kolegyňky moje, a kdybych si vás mohla vzít s sebou do nového pracoviště, rozhodně bych neváhala. I bez všech těch krásných věciček, co od vás mám, na vás budu často myslet.

Odpoledne jsme pak měla klasicky jógu a břišní tance. A stejně jako minulý týden začalo téměř hned potom, co jsme vlezly do tělocvičny, pršet. Vzduch byl tedy krásně svěží a čerstvý a nám to šlo jedna báseň.

V pátek už jsem to měla takové rozlítané. Očkování, úřad práce, naposledy na několik hodin do práce předat poslední povinnosti a rozloučit se, knihovna, oběd, odpočinek, zahrada, vaření a pečení, … Ani nevím, jak se to stalo, a byl večer.

A sobota byla věnována odpočinku. Protože jsem potřebovala obnovit a načerpat síly, abych se připravila na ten život, který mi právě začal otevírat svá vrátka…

***

PS: Nevěřte počítačům - neví, co mluví...


bottom of page