top of page

(Ne)odpočinkový týden


Konečně týden doma. Pohoda, klídek, čas na relaxaci a uvolnění. Nebo ne? Život si to zase zařídil po svém. Tak sledujte!

V pondělí jsem jela na pracovní pohovor do Olomouce. Asi po hodině, co jsem vylezla z kanceláře ředitele mi volali, že nabízejí místo, jestli bych o něj stála. Tak jsem přemýšlela, sestavovala seznamy pro a proti, a rozmýšlela, jestli nastoupit do Prahy nebo do Olomouce. A nakonec vyhrála Olomouc.

V úterý jsem s mamkou vykonala tour de krchov. Abychom předběhli všechny ty dušičkové davy. A také protože bylo krásných dvacet stupňů a sluníčko nám svítilo, takže se nám jezdilo moc pěkně a nepadala na nás trudomyslnost. Odpoledne jsem si zašla i na procházku, jak mě to sluníčko stále lákala ven.

Od středy do pátku jsem se pak už jako dobrovolník jezdila zaučovat do nové práce, jelikož moje předchůdkyně odhází před mým nástupem. A v pátek jsem dokonce mohla jet na náslech jedné přednášky do Svitav, což bylo super. Takže teď vím spoustu nových věcí a jsem děsně nadšená ohledně toho, co mě čeká.

A v sobotu jsem zahájila kurz manželů Kopřivových Respektovat a být respektován, který mě nadchnul. Doporučuji jednak knihu. Ale kdo budete moci na jeden z jejich kurzu, jsou výborné. Pojďte se naučit, jak s lidmi mluvit a jednat s respektem a tolerancí. Změní to váš pohled na komunikaci a kvalitu mezilidských vztahů.


bottom of page