top of page

Vánoce, zase po roce



Vánoční týden byl u mě perfektně vybalancován. Byl naplněn troškou práce, troškou odpočinku, časem stráveným s rodinou i s přáteli i zábavou.


V pondělí jsem ještě byla v práci, kdy jsem se snažila dodělat vše, co bylo potřeba před třídenním volnem. Šlo mi to pěkně od ruky, takže jsem domů po konci pracovní doby odcházela s lehkou hlavou bez starostí.


Štědrý den byl dopoledne naplněn balením dárečků a zdobením stromečku. Po obědě pohádkou a krátkou procházkou. A večer již štědrovečerní večeře a slavnostní chvíle u vánočního stromečku. První svátek vánoční jsem strávila hodně v přírodě, kdy jsem využívala toho, že mám volno v době denního světla. A také kreativitou, kdy jsem vytáhla po roce a půl krásné omalovánky od Radušky (moc děkuji, zlato). Na druhý svátek vánoční přijel zbytek rodiny na společný oběd a odpoledne jsem se vydala na balet Louskáček, který byl povedený a bylo to moc příjemné kulturně strávené sváteční odpoledne.



Ve pátek jsem jela opět do práce. A i přes to, že jsem tam po většinu času byla sama, celý den mi rychle utekl. Naučila jsem se totiž dělat dvě nové činnosti, a tak jsem ze svého pokroku měla opravdovou radost. A večer jsem se pak vydala na Absolventský ples Gymnázia Šumperk, kde jsem se potkala nejen s dlouho neviděnými spolužáky, ale i s mnoha dalšími kamarády a známými. Byl to podařený večer.


V sobotu jsem se učila vařit omáčku z dýně Hokkaido, protože mě přijel navštívit jeden drahý přítel. A zbytek dne jsem využila k odpočinku po prohýřené předchozí noci na plese.


V neděli už jsem se balila a vyrážela na silvestr v horách. Jeseníky jsou krásné a je tam nádherně. Ale o to zase příště.



bottom of page