top of page

Začíná podzim



Haiti, plasma, sluníčko i TMOU, takový byl můj první řijnový týden tohoto roku.


Haiti

Volba prezidenta je v nedohlednu. Už se o konkrétním datu ani nemluví. Zato únosů je tam čím dál tím více. V září jich bylo zaznamenáno dokonce sto sedmnáct. Takže jsem opravdu ráda, že tam nyní nejsem, protože takový byl ještě v létě původní plán.


Stále řeším, jak využít sbírku na pomoc Haiti po zemětřesení. Na základě toho se učím s mezinárodním systému Baobab pro tyto účely. Je to zajímavé, když si na všechno musím přijít sama, protože oba mí nadřízení jsou na neschopence.


Francouzština

Ve středu jsem byla v hodině francouzského jazyka zase úplně mimo. Chjo. Nějak mi ty dlouhé pauzy mezi lekcemi nesvědčí. Takže jsme zvládli sotva zopakovat budoucí podmiňovací způsob a byl konec hodiny. Také to tak někdy máte, že si připadáte úplně mimo?


Tance, plasma, volby a TMOU

S Tomem Komendou jsme se ve středu v tancích pro ženy učily argentinské tango (s děsivou spoustou otoček) a opakovaly salsu (jajaja, to mě baví). Sice to byla koordinačně náročná lekce, ale naučila jsem se zase nějaké nové figury, a hlavně se výborně pobavila. Jupí!


V pátek jsem byla opět darovat plasmu. Nějak mě to chytlo a doopravdy mi to přijde jako bezbolestný a přitom účinný způsob pomoci. Pokud vás to jen trochu zajímá, běžte do toho také. Nestojí vás to nic, než malinkou dietu (navíc ještě třeba budete žít zdravěji) a trochu času.


O víkendu jsem mě sice trošku trápilo nachlazení, ale i tak jsem si stačila užít trošky sluncem zalitých Jeseníků, zajít zodpovědně volit i zúčastnit se kvalifikačního kola šifrovací hry TMOU.

bottom of page