top of page

Úsměv prozáří i zamračený den


Na Haiti končí školní rok 2019/2020, takže stále čekám na všechna vysvedčení a informace o tom, které děti postoupily do dalších tříd nebo školu ukončily. Byla jsem sbalit naši výstavu a vyšla parádní reportáž o adopci na dálku. Shlédla jsem prezentaci o Lékařích bez hranic a cestovatelské povídání o tom, jak lze přejet Afriku na kole. A o víkendu vyrazila do hor, do přírody.


Haiti

S koncem října skončila i naše výstava o Haiti v Olomouci, a i přes to, že byla vystavena v nyní zavřené restauraci, bylo potřeba ji vyzvednout. Ujala jsem se tedy toho a zároveň zjistila, zač je toho loket řídit v pondělní ranní špičce v centru (stojí to za houby a na kočičích hlavách pneumatiky doopravdy divně vržou a kloužou).


Křesťanský magazín ČT odvysílal pěknou pětiminutovou reportáž o našem programu Adopce na dálku. Jsem moc vděčná za tento nápad i jeho realizaci.

Francouzština

Po mírně bolestivém opakování základních pravidel všeho, co bych do této chvíle měla umět, jsem se vrhla na zvládnutí budoucího času. Je překvapivě jednoduchý, a to mě potěšilo.


Lékaři bez hranic a Afrikou na kole

Ve středu jsem se zúčastnila online přednášky o Lékařích bez hranic. O jejich misích, fungování nebo například výzvám, kterým čelí teď v době pandemie. Bylo to poučné i zábavné a ani mi nepřišlo, že to celé trvalo více než dvě hodiny.


Dan Soutner se vydal na kole přes Afriku. A skutečně ji za necelý rok po západním pobřeží celou přejel. Online o tom pohovořil pro Skautský institut a bylo to moc zajímavé a inspirující.

Víkend plný lovení kešek v přírodě

Počasí slibovalo na sobotu a neděli nádherné počasí, takže jsem vyrazila do přírody. V sobotu na Tři kameny nad Loučnou nad Desnou a kolem kopce Ucháče. V neděli jen kolem Šumperka, kde jsem za to ulovila hned čtyři kešky. Musím uznat, že mě to „lovení pokladů“ doopravdy chytlo. A navíc bylo tak krásně!



bottom of page